Op 1 of andere manier denken klanten ALTIJD dat we naast ontwerper ook goed zijn met het bedenken van merknamen. Little do they know.

Mijn eigen bedrijfsnaam was behoorlijk afzien.
Omdat ik een aantal expertises onder één bedrijfsnaam wilde kunnen uitvoeren (design, advies, training & coaching) wilde ik een zo breed mogelijke naam.

Onder mijn eigen naam werken vond ik ongemakkelijk.
“Hallo, mijn naam is Anne Kluijfhout. Ik ben eigenaar van Anne Kluijfhout.”
Nee, dat klinkt alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt.

Anne. Ann3. A.N.N.E. Studio Anne. 
Iedereen heet Anne, dus zowat alle varianten die je kunt verzinnen zijn al bezet. Laat staan dat er nog een domeinnaam beschikbaar was. Dat werd het dus ook niet.

Je achternaam als bedrijfsnaam.
Ja dat klinkt goed.
Het klinkt ook ouderwets.
Afgekeurd.

Het werd Buro89.
Creatiever dan dit werd het niet. Mijn talenten liggen duidelijk ergens anders.

Voor naamexpert Floris Hülsmann is er juist niets mooiers dan een onvergetelijke naam te bedenken. Hij maakt er diverse podcasts over (De Zo Genaamde Podcast en De Namarama Show) en schreef het boek ‘Maak je naam onvergetelijk’.

Daarom heb ik Floris uitgenodigd op Hart voor Design 2021.
Hij komt zijn kennis delen over merknamen en gaat ons leren hoe wij toch de klant kunnen helpen aan een goede bedrijfsnaam.

Benieuwd naar de complete line-up? Ga naar: https://buro89.nl/event/

Hielp deze kennis je verder?

Dan is dit ook wat voor jou 👇

Bezoek hèt BizzFest voor ontwerpers: Hart voor design.
Hier komen de designers van Nederland samen!

Geloof me, dit wil je niet missen.

Meer informatie